اهواز سرزمین با اصالت ایران است که ردپای خصوصیات اقلیم جنوب در روش زندگی و ذائقه‌ی مردمان خونگرم این شهر به زیبایی مشهود است. سفر به اهواز بدون تجربه‌ی لذت غذاهای آن کامل نیست. در این شهر رستوران‌های متنوعی وجود دارند که برای همه‌ی سلیقه‌ها مناسب است و رنگ‌و لعاب غذاهای خوش‌عطرشان هوش از سرتان می‌برد. با مجله گردشگری سفرزون همراه شوید تا با هم، یک سفر خوشمزه را با رستوران های اهواز تجربه کنیم.

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

هرچند که شهر اهواز پر از رستوران‌های متنوع است، اما فرصت تجربه‌ی غذا خوردن در همه‌ی آن‌ها وجود ندارد. پس بهتر است نگاهی به لیست زیر بیندازید و بهترین رستوران را بر حسب ذائقه‌ی خود انتخاب کنید.

رستوران گردان امپراطور اهواز ، یک شام لاکچری

اگر در اهواز به دنبال یک رستوران با فضای لوکس هستید رستوران گردان امپراطور بهترین پیشنهاد به شما است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های اهواز است که در بلوار معروف پاسداران و در طبقه‌ی هشتم برج IT قرار گرفته است. از خدمات این رستوران می‌توان به پارکینگ اختصاصی، منوی کامل با غذاهای داخلی و بین المللی و سالاد بار است. علاوه بر این دلایل شگفت انگیز می‌توانید به همراه صرف غذا از دیدن چشم انداز زیبای شهر اهواز نهایت لذت را ببرید. رستوران امپراطور در دسته‌ی رستوران‌های گران قیمت شهر به حساب می‌آید و بسیاری از اهوازی‌ها مراسم‌های خاص و رسمی خود را در آن برگزار می‌کنند. اگر می‌خواهید یک وعده را در این رستوران صرف کنید غذاهای دریایی آن ادامه مطلب.


مجله‌ی گردشگری رستوران ,اهواز ,غذاهای ,امپراطور ,رستوران‌های ,بهترین رستوران ,گردان امپراطور ,رستوران گردان ,رستوران گردان امپراطور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حمل اثاث اردبيل Afshingorji.blogfa.com ارمین چت اخر به زهره خواهم رسید بازار مبلمان کرج دانلود کتاب های پی دی اف PDF آنلاین